22. maj 2024
»Posledice tega pritiska so lahko zloraba psihoaktivnih substanc, različne duševne težave, ta pritisk lahko negativno vpliva tudi na odnose s starši ali vrstniki, na oblikovanje lastne identitete.«
Žan Lep je opozoril na posledice pritiska, ki ga občutijo otroci kot promotorji izdelkov.
22. maj 2024
22. maj 2024
22. maj 2024
22. maj 2024
»Zlasti nad njimi je treba vzpostaviti nadzor. Ozaveščeni morajo biti o tem, kakšne so njihove obveznosti pri sodelovanju z vplivneži in otroškimi vplivneži.«
Anja Oman je poudarila potrebo po nadzoru nad naročniki vsebin in njihovih obveznostih pri sodelovanju z otroškimi vplivneži.
22. maj 2024
27. februar 2023
27. februar 2023
»Okolje, ki mu je z Greto Thumberg na čelu še kako naklonjena generacija Z ali zumerčkov, s svojo neukrotljivostjo kravžljajo lase oglaševalcev zadnjih deset let.«
Lana Bedeković Rosandić je opozorila na izzive, ki jih predstavlja okolje za oglaševalce.
27. februar 2023
27. februar 2023
»Ko urediš vse te obrazce, ugotoviš, da so precej neprilagojeni. Primerni so za tradicionalne medije, za snemanje oglasov, filma.«
Jasna Žaler Culiberg je delila svoje izkušnje o birokraciji in pravilih v vplivnostnem marketingu.